12 Haziran 2013 Çarşamba

Galaxy Ace JellyBean Rom (Paranoid Android) 4.2.2

Galaxy Ace JellyBean Rom (Paranoid Android) 4.2.2

Romun en iyi yanı gerçekten 4.2.2 olması herşeyiyle rehberden galeriye kadar.
Görev yöneticisi çok güzel yapılmış.
Çalışmayan hiçbir özelliği yok.
Animasyonlar çok hoş gözüküyor.
Bildirim çubuğu 2 ye ayrılmış birisi simgeler için birisi bildirimler için (sağ üstten açılıyo)

http://get.maclaw.pl/?id=17 
-Adresinden dosyamızı indirelim ve sd kartımızın ana dizinine atalım
-Cihazımızı recovery moda alalım(menü+power basılı tutarak açalım)
-Wipe Data/Factory Reset
-Wipe Dalvik Cache 
-Advanced--->Wipe Dalvik Cache 
-İnstall zip from sdcard
-İşlem bittikten sonra Reboot
ve bekleyelim 
Artık Galaxy Acenizde 4.2.2. keyfini doyasıya yaşayabilirsiniz.

UYARI! Buradaki anlatım 5830 modeli içindir 5830İ ye olmaz.
              Cihazınızda Clockwordmod Recovery kurulu olmalıdır.
              Cihazınız rootlu olmalıdır.
Video inceleme: www.youtube.com/watch?app=desktop&persist_app=1&v=RxRIFZTExEQ

17 yorum:

  1. çok işime yaradı teeşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz neden yapamıyoruz? neden hata veriyor tel renkli X sembolünde kalıyor...

      Sil
  2. telefonum manyk hızlandı tşk

    YanıtlaSil
  3. merhaba rom da Türkçe dil desteği var mı?

    YanıtlaSil
  4. Selamlar tüm yazılanları birebir yaptım. Reboot yapıldıktan sonra her kolu farklı renkte X çıkıyor sırayla yanıp duruyor ve açılmıyor. Sebebi ne olablir eksik yapılan nedir?

    YanıtlaSil
  5. aynı sorun bende de oldu saatlerce bekledim açılmadı telefon

    YanıtlaSil
  6. sanırım bu bizim şansızlığımız. Bu sürümü kullanamayacağız galiba. tekrar eski 2.3.6 sürümüne devam. Yada telefonu değişecez :)))

    YanıtlaSil
  7. 5839i için olmaz mı ? :((

    YanıtlaSil
  8. Ben tum islemleri harfi harfine uyguladim ama telefon samsung yazisina gelio biraz bekledikten sonra tekrar baslio bu islem boyle kendini surekli tekrarliyo lutfen yardim edin yaw deli oldum butun gun bununla ugrasiyorum

    YanıtlaSil
  9. Galaxy ace ikinci telim korkuyorum cop olursa cihaz diye ama adam akilli bir sey kalmamis android in ace orjinal surumune

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler.Yüledim.Stabil çalışıyor.Yalnız zil seslerini bulamadım?

    YanıtlaSil
  11. Arkadaslar ayni sorun bendede vardi tamire verdim telefonum galaxy gio samsung yazisinda yanip sonuyor cozumu yok tamire yada telefonu garantiye goturceksin . Garantidende 2 haftaya geliyor . gecmis oldun ne diyim .

    YanıtlaSil
  12. Kardeş telciler çok alıyor kendidinde yapardın .

    YanıtlaSil

Yorumunuzu Bekliyorum.